Help / Veelgestelde vragen

Ik kan niet inloggen

Heb je een Familienet account en lukt inloggen niet? Probeer dan het volgende:

  1. Controleer of je op de juiste pagina bent: https://app.familienet.nl/
  2. Zorg ervoor dat je Caps Lock uit hebt staan.
  3. Controleer of je het e-mailadres goed invult, inclusief de punt en de @
  4. Controleer of je het wachtwoord goed invult. Het is belangrijk dat je deze exact hetzelfde invult als het wachtwoord dat je had gekozen toen je een Familienet account maakte. Dus als je wachtwoord ‘Zonnebloem123’ is, vul dan niet ‘zonnebloem123’ of ‘zonne bloem123’ in.
  5. Zorg ervoor dat je cookies aan hebt staan in de browser.
  6. Als je je wachtwoord bent vergeten stel dan hier een nieuwe in.
  7. Als je een nieuw e-mailadres hebt, moet je dit eerst wijzigen op Familienet. Log in op app.familienet.nl met het oude e-mailadres. Klik vervolgens in de navigatiebalk op ‘Menu”, ga naar “Mijn account” en vervolgens naar “E-mailadres”.
  8. Heb je nog geen Familienet account? Bekijk hier hoe je start.
  9. Kom je er niet uit? Neem gerust contact met ons op.

Familienet nieuwsbrief

Inspirerende verhalen uit de praktijk, berichten over mooie nieuwe functies, handige tips en meer. Wil je 6 keer per jaar onze Familienet nieuwsbrief ontvangen? Schrijf je dan in!

"*" geeft vereiste velden aan